Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

duminică, 28 august 2011

Frăția dorului de iubire…


Credeam că numai mie-mi, e-n destin,
Ca turma visurilor să le pasc versificat,
Să nu pot, a mă înălţa peste un chin,
Suspinul a îneaca-ntr-un izvor picurat…

Suflet în derivă, troienit-n păreri de rău,
Gânduri rătăcite tot în minte-mi, vâjâie,
Cu lacrimi ce adună durerea vieții hău,
A nu avea o soră-n a nașteri-mi copaie…




Cu ochii la cer, privindu-mi gândurile,
Seninul de sus prelinge-n ochi-mi uzi,
Pe sub a muntelui creastă, chipurile,
Întâlnii verde privire, visu-mi a călăuzi…

În abstractul drum pavat cu vânturele,
M-am rezemat, să-mi alin gândul dară,
Desfăcut-am în bucăţi simţurile mele,
În tremur de frunză, găsii… o surioară…

Flori mii adună, și-n stihuri vii ea cântă,
Strigându-și cu inima plină de tainic vis,
În amurg, dorul de soarele-i ce-o zvântă,
Clorofila-i așteaptă un vis, soarele adonis…

Nu plânge, surioara mea, veșmânt etern,
Muntelui piatră, fi-ve-i luminată de raza-i,
Cu patimă așteptată, zi-noapte-n concern,
De fiece dată, tu sărutave-i cupidon bălai…

Primește-n cântu-ți, frățiorul-n pas de vis,
Ce spre munte-și plimbă iar dorul-n vers,
Respectându-ți iubirea ce-n vis ai decis,
Nu cu zeflemeli, ce alte stihuri ți-s advers…
.

Un comentariu: