Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

sâmbătă, 27 august 2011

Ghidul

Eu sunt, a celor temerari chemare,
Ce caută-a vârfurilor albă cărare,
Mereu cu rucsacul greu în spinare,
Și gânduri vii spre nori, călătoare…


Eu, sunt bătrânul, cel cu vorbe mute,
Ce pe creste zburdă, cu negrele ciute,
Dansând prin norii, ce zboară, iar iute,
Peste tâmplele-mi, încă necărunte…


Sunt, făuritorul de cristaline izvoare,
Ce la vale, limpezi vor iute s-coboare,
Urmând mereu, a lor hărăzită cărare,
Și pierdută apoi, în nesfârșita, mare…


Sunt, al vostru prim discret apărător,
A omului, ce-n viață-i, suflet călător,
Gându-mi îndrept, spre tine-n ajutor,
Pe cărarea, uneori, umbrită de nor…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu