Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

sâmbătă, 27 august 2011

Mintea-mi dansează cu inima…


Mintea-mi îi formatată pe măreția munților,
Mă trezesc, aruncat printre tastări grăbite,
Într-un FB-spațiu, virtual-real, al prieteniilor,
Ca un vulcan, din care izbucnesc cuvinte…

Mi se îngrămădesc imagini vii, zeci, sute,
Parcă nici nu știam atâtea cuvinte potrivite.
Se îmbulzesc la marginea gândului, iute,
La graniță între degete-tastatură, contopite…

Storm de cuvinte, mă poartă-n zbor ciocârlie,
De la un loc la altul, cu viteză de nedescris.
Fiecare, vrea să iasă tot primul, din scăfârlie,
Să mă acapareze, în universu-i circumscris…


Cu inima vibrând de fumusețea acestui tărâm,
Mă simt atras într-un vârtej, planez sus, lăstun,
Mă-nvârt, mă-nvârt amețitor, uitând de caldarâm,
Pășind din clic-n clic, în vârfuri de pin ori gorun…

În armonia pastel diafan, ce ochii-mi-nveşmântă,
Poemul-nchipuirii-mi ițește graţios balet de flori,
În cuvinte mirosind a praf de stele, ce frământă,
Mintea-mi fascinată de logica simț, ce-mi dă fiori…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu