Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

duminică, 28 august 2011

Pãdurea-n zori



Există în mine o pasiune, o altă fiinţă umană,
Un destin, ce mã poartã-n via naturã diafanã…
Sufletu-mi serveşte cafea într-o ceaşcã de nuc,
Dansuri mistice-n soare, tainica brizã mi-aduc…

Vântul zorilor, rãspândeşte miros proaspăt,reavãn,
Duhul blând al noului răsărit plezneşte zdravãn…
Aducând galben şi roz, şi apoi moale cer alb-albastru
Ce ia forme strãlucitoare-n al delicatelor ferigi rastru…



În haru-i simplu şi efortul pãstrat mereu primordial,
Natura se desfãşoarã-n fiece zori-n evantai cordial…
Şi o ceaţă rătăceşte în creştere, ca o mantie moale,
Ce se ridică uşor, Iăsând întunericul-n luminã agale…

Se ivesc umbre-n pădure, prinse-n dans cu încântare,
Spumante picuri de rouă reflect lumina-ndecantare…
Razele-ncomuniune şi pace adăugã strălucire magică,
Minunat spectacol,cu paseri cântând în a sa acusticã…

De sub frunziş, chiar maro bogat pământ încet apare,
Cu petice de muşchi, umezite cu lacrimi-nadãpare…
Şi-n bucuria împărtăşirii spaţiului sacru se confruntă,
Cu florile curcubeu de culori ce-n cromaticã îl înfruntã…

E linişte şi frumuseţea ce ţi-o şopteşte al meu vrãjit vis,
În plimbare-n pădurea mea, înoatã în fluxul meu abis…
În sursa de dulceaţă, în ciripitul păsărilor, pas cu pas,
Frumos zâmbeşte, şi învaţã a iubi tainicul naturii glas…

Urmeazã acum calea ce lumina-ţi va ghida drumul,
Bucurã-tede o gură de aer proaspăt, e rece parfumul…
Cãci ori de câte ori inima-ţi simte dor de ducã, în fine,
Soarele strecurat, va fi cãlãuzã din zori şi pentru tine…  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu