Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

duminică, 28 august 2011

Ard cu pădurea…


Ard ca vechiul codru, ce nu piere,
Sub insistentele raze ce-l încing,
Codru ce deşi i-ntr-una-n ardere,
Iubirea-i vie…, flăcările n-o ating…

Paşii mi se pierd adânc în pãdure,
Pe furiș, freamãt bizar îmi dã fiori,
E duhul, de strãfund a genunii pure,
Ce căutător mă face a-i fi, deseori…

Mă simt ca pierdut, în inima codrilor,
Uitat de timp, pe poteci fără sfârșit,
Simțind flacără, jar-n lumina ochilor,
Sfios pășind pe drum de soartă ursit…


Doar tu pădure, suflet-mi-ai înveselit,
Sunt fericit-acum-n gând, ca niciodat,
Şi scriu, iute-mi aştern visul dezvelit,
Cum mintea-mi ce străbate, ne-ncetat…

Lângã tine verde iubire-n nor plutesc,
Cu tine vreau sã zbor dară spre infinit,
Îmi eşti drag înger, curcubeul ceresc,
În oda-mi șopt de îndrăgostit înpătimit…

Un comentariu: