Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

marți, 6 septembrie 2011

Iubire verde nălucă…



S-a spart fruntea-mi-n mii de gânduri, 
Idei către margini, către drum de suflet,
Cătând, de zor, în galaxia vastă, visuri
A afla unde steaua-mi aşteaptă dublet…

Deodat-n cărare, ai apărut-n ziua care,
Oprindu-mi sufletul din goana-i nebună,
Când nu speram să pot privi o altă zare,
Ca o nălucă dulce, aşteptărilor cunună…



Săgeţi de foc, căpruii pe faţa-ţi senină,
Străpunseră ceaţa ce-mi întrista faţa,
Pasiune pură, păcat, mântuire, anină
Pe buza-ţi fragă, a-i respira dulceaţa…

Fată verde a naturii-ţi minune, din dorul
Adăstat în veşnicie, dorit-ai a-ţi fi plugar.
Ofrandă a desţeleni, mi-ai dăruit ogorul,
Şi-am arat şi semănat în a iubirii altar…

Tresăreu petale din sălbatecul crin roz
Răsfrângeri a nopţii-ndepărtate cu dorul
Pe aripi de zefir aşteptând iutele sloboz
Spumant nectar din arzător tămăduitorul…

Din patima iubirii mi-ai dat o picătură fină
Alinând rătăcirea-n sete cu buze fierbinţi
Te-am iubit iubire verde, rază de lumină
Rouă pe aripa-n zboru-mi cu pene arginţi…

Alungat-ai de pe fruntea-mi a dorului nor,
Văd între răscolite plete a ochilor sclipire.
Iubită verde, doar tu poţi linişti atâta dor,
Primit-ai doru-mi şi dăruit-ai atâta iubire…

Liană fragedă şi fină verde tu mă-nfăşori,
Când pe trupu-ţi mâna-mi în fior coboară,
În braţe candidã vibrând, tu mă călători
Căutând avidã a iubirii-mi dorită comoarã…

Deodat, se-ntorc-n ceaţă, căile dorului-napoi,
Visele vibrând în haosul veşnic, a sferice unde,
Înfăşurând mumia unei iubiri ucise de nevoi,
Vor rămîne pe cer doar visele noastre rotunde…

Mă mângâie doar vântul, m-alintă genunea,
Nălucă fusei-n visul învins, sub codrul albastru,
Că-n tine s-a stins, fără voie văpaia şi minunea.
Adio iubire… dispărut-ai şi mi-e zborul sihastru…

3 comentarii: