Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

duminică, 28 august 2011

Raiul pășit de un izvor


Mi-amintesc de raiul pășit de un izvor,
Mă-ntorc-n timp, zeci de leghe înapoi,
El susură molcom, lângă al meu dor,
Să curgem împreună, vis, doar în doi…

Curgem susurând iubirea unul în altul,

Jucându-ne cu fluturii de cristal, stropii,
În cascade ne tăvălim tainic, tumultul,
Niciodată despărțiți, de zbaterea sorții…




Inima-mi bate-n el, susurul de izvor glas,
Ce și-a săpat în mine perpetuu, drumul,
Îl hrănesc întru seva dragoste-mi ceas,
Pe piatra muntelui, mă prăvălesc tumul…

Mi-e dor de un molatic susur de izvor,
Înconjurat de brazi și stânci-n gânduri,
În clipocirea-i s-ascult al sturzului zbor,
Mângâind zâmbind, verdele în muguri…

Să susure viaţa-mi plină-n albe palme,
Zâmbetele fericirii bobocite pe chipu-mi,
Să susure poezia cuvinte-n afunzime,

Binecuvântarea graţiei divine, de a fi….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu