Blog dedicat versurilor în numele iubirii…
E locul tainelor ascunse în sufletu-mi arzând de dorul de iubire…
Nu am pretenţii de poet... sunt un lăstun visător…
Tot ce scriu are ca lait motiv visul, pentru că asta simt și asta mă obsedează…
Sunt năpădit de vis și de speranță, de regrete şi împliniri, de dorul iubirii…

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Şi toamna re-nvie speranţa…



Ai revenit iubire verde, acum în preajma firii,
Va pulsa oare bătaia inimilor noastre reunite?...
Cât de străini am fost oare în negura-ţi uitării,
Sau doar tremurul veşnic al luminilor-mpletite?...

Făr-a vede tristu-mi covor de lacrimi aşternut,
Rupt de durerea mare ce-o am mereu-n mine,
M-ajunse pierderea de care atâta m-am temut,
Păşind mereu cătând, o cea urmă de revenire…





Îmbrac acum în tăcere, cel al inimii meu gând,
Că toamna ast-va renvia vlăstarul, înger verde,
În pădurea-mi străbătută de speranţe crescând,
Iarna despărţirii, învingând cu clorofila-i ce arde… 

Voi aduna pereche doruri, vei simţi cum-ţi fură,
În gând, sărutul, iubirea şi dragostea, pe rând…
Prin pădure, năluca dintre a ramurilor coafură,
Înger verde, pe cărare-n apus, fi-va iară curând…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu